Resident Evil-trepack
Upplev tre av de mest minnesvärda och genredefinierande skräckspelen med Resident Evil 4, Resident Evil 5 och Resident Evil 6 som släpps till Xbox One i ett otroligt prisvärt paket. Spela tre intensiva berättelser som dina favoritkaraktärer i kamp mot några av seriens mest skräckinjagande fiender. Med alla DLC-lägen, dräkter och expansioner har det aldrig funnits en mer komplett Resident Evil-upplevelse.