Pusselpaket
The Bridge är ett pussellogikspel i 2D som tvingar spelarna att omvärdera tankarna de hade innan om fysik och perspektiv. Här möts Isaac Newton och M. C. Escher. Manipulera tyngdkraften för att förvandla taket till golv när du tar dig genom en omöjlig arkitektur. Utforska ständigt svårare världar, var och en unikt detaljerade och designade för att lämna spelaren med en bestämd känsla av intellektuellt fullbordande. The Bridge exemplifierar spel som en konstform, med vackert handritad svartvit litografisk konststil. Tumblestone är ett actionfyllt pusselspel. Tävla mot kompisar i multiplayer eller utmana dig själv i storyläget. Lös pussel som blir gradvis svårare och kräver mer kreativt tänkande, hjälp en korv att hitta nya vänner och ta reda på vad som egentligen hände med Tumblekronan.