Paper io 2: Gold Edition
Måla kartan i din egen färg, slå ut dina motståndare, skaffa högsta poäng och ta över Paper io-världen. Delta i en intensiv kamp och bli en mästare! Paper io 2: Gold Edition funktioner: - 13 nya och varierade skinn: buss, hamburgare, munk, bajs, toalett, ufo, robot, ninja, tomten, krabba, bil, polisbil, flygplan - 5 nya hattar: widget, truck cap, hjälm med horn, äpple med en pil, häxhatt - 9 extra anpassade spelkartor: bil, båt, bajs, sporthoj, cruiser, skoter, hörlurar, teddybjörn, krona - 10000 mynt för att köpa uppgraderingar eller låsa upp skinn direkt - lika många kartor som det finns länder i världen - 14 grundskinn som också ändrar utseendet på ditt område - flerspelarläge för upp till 8 spelare på en skärm - anpassat spel med 45 kartor i olika former - powerups som dyker upp under spelets gång - medryckande musik - enkla kontroller så att alla kan spela - enkla regler och massor av nöje Glid över det vita området eller dina vänners område och koppla det till din egen färg för att göra det till ditt. Var försiktig – när du lämnar din färgzon är din svans oskyddad och andra kan slå ut dig. Använd dina strategiska färdigheter och powerups för att attackera och ta över allt det vita området som tidigare ägdes av andra spelare!