Zumba - Marble Zombie Invasion
Det här spelet kastar dig in i en charmigt och obehaglig värld av marmorskjutare! Spela som en söt zombiekapten, med munnen full av marmorkulor, och avvärj oändliga rullande vågor innan de bryter igenom ditt försvar. Sikta din tuggande kanon, avfyra för att matcha tre eller fler identiska marmorkulor och se dem splittras till kuslig konfetti. Kampa mot strömmen – rensa vägen snabbt för att tjäna upp till tre stjärnor per nivå. Mellan horder, spendera dina samlade mynt på kraftfulla uppgraderingar av odöda: Explosiva marmorkulor (detonerar kluster), Hjärnfrysning (stoppar marmorn i deras spår), Måla om (ändra nästa marmorkulas färg), Slow Motion (sänk hastigheten), Förstörelseskott (zappa enstaka skurkkulor) och Tidsåterställning (ångra din sista tugga). Utforska fyra zombietema-världar var tionde nivå: kusliga kyrkogårdsträdgårdar, hemsökta herrgårdssalar, skuggiga kryptgrottor och benkylande katakombkammare – var och en med unika stigar, nya marmorfärger, knepiga hinder och snabbare vågor. Söt, läskig och oändligt beroendeframkallande – kan du överleva Zombie Marble Invasion och bli den ultimata odöda marmormästaren?