Paper io 2
Måla kartan i din egen färg, eliminera dina motståndare, få den högsta poängen och ta över Paper io-världen. Tävla i hårda strider och bli en mästare! Glid över det vita utrymmet eller dina vänners territorium och skapa en koppling tillbaka till din egen färg för att göra anspråk på det området. Se upp! När du rör dig utanför din färg är din svans utsatt för attacker och du kan elimineras av andra. Använd dina strategiska färdigheter och powerups för att attackera och göra anspråk på allt det vita utrymme som tidigare ägdes av andra spelare! Funktioner: - lika många kartor som det finns länder i världen - 14 skins som också ändrar utseendet på din terräng - flerspelarläge med upp till 4 spelare på en skärm! - Anpassat spel med 45 kartor i olika former - Powerups som leker under spelets gång - medryckande musik - enkla kontroller så att alla kan spela - enkla regler och massor av kul!