Junkyard Builder Börja från grunden och bygg ditt eget skrotplatsimperium i en realistisk förstapersonssimulering av återvinning, restaurering och affärshantering. I Junkyard Builder tar du över en nedgången skrotplats och förvandlar den till en blomstrande industriell verksamhet. Leta efter värdefulla föremål, bearbeta material, återvinn bortglömda skatter och utveckla ditt företag steg för steg. Varje skrotbit har potential—om du vet hur du ska använda den. 🔧 Från skrot till vinst Din resa börjar med en liten, försummad skrotplats och en begränsad uppsättning verktyg. Utforska, samla och bearbeta skrot för att tjäna pengar, och investera sedan i bättre utrustning och uppgraderingar. Förvandla värdelöst skräp till värdefulla resurser och bygg en självförsörjande verksamhet baserad på smarta beslut och effektiva arbetsflöden. 🔍 Utforska och upptäck Lämna din plats och res till olika områden fyllda med övergivna föremål och dolda möjligheter. Varje expedition kan ge dig: Gamla fordon redo att skrotas Möbler redo för restaurering Dolda värdesaker som pengar, sällsynta föremål eller värdefulla material Varje resa är en chansning—hittar du en skatt eller återvänder tomhänt? ♻️ Återvinning och automatisering Bearbetning av skrot är kärnan i din verksamhet. Sortera material, använd specialiserade maskiner och optimera din produktionskedja för att maximera vinsten. När du gör framsteg låser du upp avancerad utrustning och automatiseringssystem som förvandlar din skrotplats till en effektiv industriell kraft. Arena Renovation I Arena Renovation tar du rollen som ett enmans-renoveringsteam som ska återställa olika sportanläggningar till deras forna glans. Många har förfallit med tiden eller på grund av försummelse. Låt dem inte försvinna—kavla upp ärmarna och ge dem nytt liv! Spelet erbjuder en mängd uppgifter som att måla väggar, restaurera golv, byta ut skadade säten, reparera elektriska system och mycket mer. Du kan också fylla varje arena med hundratals olika föremål. Arena Renovation är ett engagerande spel som kräver precision, skicklighet och tålamod.