Hydroneer
Hydroneer är ett sandlådespel om gruvdrift där du gräver efter guld och andra resurser för att bygga massiva gruvmaskiner och en operationsbas. Använd primitiva verktyg, vattenkraftsdrivna maskiner och spelarbyggda strukturer för att gräva och utveckla din verksamhet i detta progressionssystem i tycoon-stil. Gräv djupt! Med hjälp av ett toppmodernt voxelbaserat terrängsystem kan du skapa grottnätverk, dagbrott eller till och med berg av lera. Upptäck reliker från förr i Hydroneers djup – ju djupare du gräver, desto bättre blir belöningarna. Smid, bygg och skapa! Hydroneer har ett dynamiskt modulärt system för att bygga strukturer och vattenkraftsdriven maskinpark. Skapa din operationsbas efter egen design för att optimera ditt arbete. Bygg nätverk av vattenledningar och kontrollera trycket. Tillverka resurser, vapen, smycken, odla grönsaker och koka soppa åt byborna. Vattenkraftsdrivna fordon Stora vattenkraftsdrivna maskiner som används för en mängd olika ändamål, från att gräva fram resurser och hitta malmådror till att transportera gods. Utforska Hydroneers värld Olika landområden väntar på dig i Hydroneers värld, alla med sina egna fördelar. Djupare gropar, vacker natur och närhet till butiker. Du bestämmer var du vill bygga din operationsbas.