It Could Happen To You
Din fridfulla semester blir avbruten när den lilla byn du bor i blir terroriserad av konstiga ljus som rör sig genom natten och bisarra stympningar av boskap. Gåtfulla män klädda i svart förföljer byborna och några har försvunnit. Du är den enda som kan hjälpa dem att hitta dem. Kommer du att kunna rädda alla och ta reda på vad som egentligen pågår när solen går ned? Förbered dig på ett mysterium som följer efter dig hem. Det här kan hända dig. Innehåll: * Uppslukande, spännande berättelse som kan ta dig i flera olika riktningar och som har flera olika slut. * Flera olika platser med en dag- och nattcykel att utforska. * Unik retrostil som blandar pixelkonst med fotografi. * Originalsoundtrack med ett kusligt synthsound från 80-talet. * Peka-och-klicka-mekanismer.