Isonzo (Windows)
FRAMÅT! TILL VAPEN! Isonzo är ett realistiskt taktiskt FPS-spel för flera spelare som skapats av BlackMill Games, kända för sina kritikerrosade autentiska krigsspel från 1:a världskriget, såsom Verdun och Tannenberg. Fördjupa dig i verklighetstrogna återskapningar av historiska strider med intensiva matcher för 48 spelare, där du får testa dina taktiska färdigheter och din kunskap om krigföring i Alperna. Första världskriget utvidgas till bergen vid den italienska fronten – vackert men dödligt på samma gång. Delta i viktiga offensiver under det stora kriget, från det sjätte slaget vid Isonzo till Strafexpeditionen, och led ditt team till seger bland de natursköna landskapen och topparna i norra Italien. - Behärska strid på hög höjd genom att leda offensiver, flankera fiender eller ta en understödjande roll - Dyk ner i intensiva 24v24-matcher och testa dina färdigheter mot spelare eller AI - Anpassa din klassutrustning med över 50 ikoniska WW1-vapen, utrustning, specialförmåner och kosmetika - Kämpa över de italienska Alperna i dynamiska slagfält, från stadsgator till lodräta klippor - Fördjupa dig i det stora kriget med historiskt korrekta kartor, vapen, uniformer och musik Med Console Cross-Platform Play kan du spela med andra konsolspelare (Gen 8 och Gen 9) för snabbare matchmaking och högre matchpopulation.