Isonzo: Ultimate Edition
Isonzo Ultimate Edition innehåller ett stort utbud av visuella anpassningsalternativ. Förbered dig för vintern med paketet ”Alpine Units”, som innehåller nya vinteruniformer för varje klass. Italienarna får snö kamouflage uniformer medan österrikisk-ungrarna får tjocka frackuniformer. Den kommer med fem varma mustascher och skägg tillsammans med tre ansiktsföremål Paketet ”Veteran Units” innehåller stridsärrade uniformer för varje klass. Italienarna får de härdade sardiska ”Sassari”-uniformerna, medan österrikisk-ungrarna får en ungersk Honved-uniform tillsammans med veteranskyttegravskyttar inklusive Sturmtruppe Hauptmann. Detta paket kommer med fem ikoniska mustascher och fyra ansiktsföremål. Paketet ”Reserv Units” innehåller uniformer för bakre linjen för varje klass. De italienska uniformerna inkluderar de ökända ”Carabinieri Reali”-polisenheterna och deras ålderdomliga hattar, medan österrikisk-ungrarna får den ärevördiga ”Standschützen”. Paketet kommer med fyra eleganta mustascher och fyra ansiktsföremål. Paketet ”Elite Units” innehåller nya historiska uniformer för varje klass. De italienska uniformerna inkluderar Bersaglieri Cyclists och Arditi-trupper, medan de österrikisk-ungerska uniformerna inkluderar de fruktade bosniska trupperna. Dessutom innehåller paketet fem ikoniska mustascher och tre ansiktsföremål. ”Royal Units”-paketet innehåller en uppsättning uniformer som används av Württemberger- och Bavarian-trupperna. Det inkluderar fem mustacher och tre ansiktsobjekt. Paketet "Expeditionsenheter" utökar den tyska fraktionen med en uppsättning uniformer och tillbehör med vintertema samt en uppsättning stridshärdiga elittrupper. Det innehåller två uppsättningar uniformer för alla klasser, plus en mängd alternativ för huvudbonader. Paketet ”Glaciärenheter” innehåller en uppsättning improviserade vinteruniformer för Italien och Österrike-Ungern. Den innehåller en uppsättning uniformer för alla klasser, plus huvudbonader och ansiktsföremål. Altitude Units-paketet innehåller kläder för den extrema kylan i Alpine Warfare på hög höjd. Det finns pälsfodrade kappor, tjocka stövlar, unika jackor och dedikerade skiduniformer, tillsammans med huvudbonadsvarianter, mustascher, glasögon, pipor och nya ansikten. Paketet ”Stridströtta enheter” innehåller stridsburna uniformer och föremål. Alternativen inkluderar trasiga och lappade kläder, improviserad utrustning och avskalade uniformer med allt som inte är väsentligt kasserat. ”Avanti Savoia Units”-paketet innehåller ikoniska stabsofficersuniformer, luftiga västar utrustade med TNT, tjocka pansarvisir och kamouflerade hjälmar från slutet av kriget. Det innehåller också nya karaktärsansikten tillsammans med utmärkta tillbehör och kraftiga ansiktsbehåringar att dekorera dem med.