Hunt: Showdown - Gold Edition
Hunt: Showdown Gold Edition innehåller grundspelet och 7 DLC-paket: - Hunt: Showdown (grundspelet) - Legends of the Bayou (två jägare, två vapen, 500 Blood Bonds) - Llorona's Heir (en jägare) - The Phantom (en jägare) - Last Gust (ett vapen) - Zhong Kui (två jägare) - Louisiana Legacy (två vapen) - Crossroads (fyra vapen) - Trick Shooter (en jägare, två vapen)