Hunt: Showdown - Zhong Kui
Hunts Zhong Kui DLC innehåller två nya legendariska jägare och en ny legendarisk kniv: - Zhong Kui (jägare) - Dead Blessing (jägare) - Blood Orchid (vapen). Zhong Kui är ättling till en lång rad demonjägare och firas under det kinesiska nyåret som den som driver bort onda andar. Dead Blessing är den mörka motsatsen till en tursymbol, bara ett myntkast från löftet om ett lyckligt slut. Blood Orchid är en hyllad kniv i traditionell kinesisk Dao-stil, utsmyckad med ett böljande rött band som för med sig tur.