Hunt: Showdown - The Phantom
Gus Leroux: En före detta advokat med en förkärlek för våld, den teaterjägaren täcker sitt ärrvisage med en mask - inte för att han skäms för skadorna under, utan för att det skrämmer hans motståndare.