Hell Let Loose Anniversary Edition
Under det senaste året har flera miljoner hört stridsropet och ställt upp för att kämpa i den här episka förstapersonsskjutaren som utspelar sig under andra världskriget. Följ med in i striden, där du och dina lagkamrater möter 50 andra skickliga soldater som spelar olika viktiga roller på en rad ikoniska slagfält. Spänn fast dig för en unik upplevelse som fördjupar dig i blodiga och brutala strider där du navigerar i terrängen i historiska fordon, uniformer och vapen för att utplåna dina motståndare.