Hell Let Loose - Jericho Cap
Jericho-mössan bars i det karga vintervädret i början av det andra världskriget och höll de sovjetiska soldaterna varma så att de kunde forsätta strida. Innehåller följande: Jericho Cap – en ny version av Budyonovka-hatten – en ikonisk del av kommunisternas uniformer under det ryska inbördeskriget. När temperaturen sjunker kan lapparna fällas ner för att skydda öron och hals från det karga vädret. (Tillgängligt för sovjetiska befäls-, infanteri-, pansar- och spaningsenheter)