Hell Let Loose - Battle Scarred
Detta nedladdningsbara innehåll innehåller två tyska infanteridräkter Att överleva frontens fasor är få förunnat. De här tyska uniformerna vittnar om många duckade kulor och surt vunna strider. Heer-veteranjackan bär tydliga spår från krigets hårda verklighet och ingjuter respekt i nya infanterister som tydligt kan se spår och sår från kriget. Den mer avslappnade Heer-tröjan erbjuder ett ögonblicks respit från kampanjen – särskilt under högsommarens tryckande hetta.