Hell Let Loose - Ultimate Edition
Ta värvning i ständigt växande Hell Let Loose, som ger dig andra världskriget i episk skala. Striderna med 50 mot 50 spelare och en dynamiskt skiftande front kräver samarbete, kommunikation och strategi – inte bara för att vinna, utan för att överleva! Förbered dig på strider på en serie ikoniska slagfält, där du och dina lagkamrater strider mot andra skickliga soldater i en av våra fjorton unika och viktiga roller. Ultimate Edition gör dig redo för strid med sex av våra eftertraktade DLC-paket – Skull Bucket, False Front, Hot Drop, Lethal Tide, Silver or Iron Vanguard och Cavalry Coat. Ge dig in i krigets kaos med historiska vapen och fordon och annan historisk utrustning, alltsammans med enorm detaljrikedom som ger den brutala krigföringen större realism. Vi ses på fronten!