Gods Will Fall
Du är mänsklighetens sista hopp Gudarna har plågat mänskligheten i tusentals år. I sin grymhet kräver de blind dyrkan och att alla – män, kvinnor och barn – svär trohet till dem. En plågsam och utdragen död väntar den som inte lyder gudarnas vilja. Upplev en modig skara krigares desperata kamp för att bryta de ondsinta gudarnas grepp om mänskligheten. Alla som kan använda ett svärd och har stått ut med gudarnas förtryck alldeles för länge kommer att kallas till din klan, som består av åtta keltiska krigare som reser sig för att ta sig an de hemska varelser som lurar i gudarnas riken. Varje beslut du fattar påverkar din historia. Vid framgång skrivs legender. Vid motgång spills blod förgäves.