Gods Will Fall - Valiant Edition
Du är mänsklighetens sista hopp Gudarna har plågat mänskligheten i tusentals år. I sin grymhet kräver de blind dyrkan och att alla – män, kvinnor och barn – svär trohet till dem. En plågsam och utdragen död väntar den som inte lyder gudarnas vilja. Upplev en modig skara krigares desperata kamp för att bryta de ondsinta gudarnas grepp om mänskligheten. Alla som kan använda ett svärd och har stått ut med gudarnas förtryck alldeles för länge kommer att kallas till din klan, som består av åtta keltiska krigare som reser sig för att ta sig an de hemska varelser som lurar i gudarnas riken. Varje beslut du fattar påverkar din historia. Vid framgång skrivs legender. Vid motgång spills blod förgäves. Valiant Edition innehåller DLC-paketet The Valley of the Dormant Gods Innehåller: Tre nya gudar Kämpa dig igenom tre nya gudariken. Vart och ett av de här outforskade helvetiska områdena bebos av hemska varelser som sätter din stridsförmåga på prov. Nya vapenklasser Spela som två nya barbariska krigartyper med unika stridsstilar. Nya föremål Mängder av nya föremål som hjälper din klan i strid och vänder krigslyckan. Nya färdigheter Nya sätt att slåss på som utökar dina kämpars möjligheter och förbereder dem på det öde som väntar. Bonusar ute i spelvärlden Håll utkik efter dolda hemligheter i alla möjliga mäktiga landskap. Krigarkläder Klä din klan i de bästa kläderna och huvudbonad och slåss med stil. The Valley of the Dormant Gods-innehållet släpps episodiskt som tre nya banor i spelet efter lanseringen. Varje bana innehåller en ny gud utöver bonusinnehållet.