Keeper's Toll
Stå upp, fallna hjälte, och avsluta resan! Ta dig an Keeper's Toll, en actionfylld överlevnads-roguelite som utspelar sig i en retroinfunderad mörk fantasivärld. Varje ögonblick kan vara ditt sista, men med varje bakslag blir du starkare. Ta dig an utmaningen, övervinn skrämmande fiender och rensa en känslokall värld i pixelkonststil. Keeper's Toll lägger stort fokus på skicklighetsbaserat spelande med action-RPG-element. Varje omgång låter dig studera dina fiender och finslipa dina färdigheter medan du går igenom huvuduppdraget. När du har behärskat grunderna introducerar Keeper's Toll unika fiendearketyper, invecklade bossar och ny mekanik som kommer att utmana alla värdiga hjältar. Välj mellan Shadow Monk, Pyromancer, Blood Maiden, Necromancer, Ranger och Bogatyr. Varje hjälte har sin unika mekanik, förmågor och progressionsträd att utforska. Vilda bossar och blodtörstiga inkräktare ligger i hjärtat av Keeper's Toll och dess farliga länder. Stärk din karaktär med snabbtänkande strategi eller drabbas av ett snabbt slut på resan!