Shadow Labyrinth
Shadow Labyrinth är ett 2D-actionplattformsspel och en omarbetning av ikoniska PAC-MAN. Som Svärdman nr 8 väcks du av ett svävande gult klot, PUCK, på en mystisk planet bland reliker från krig i det förgångna, utvald att bli instrumentet för dess vilja. För att överleva kommer du att upptäcka många hemligheter, förbruka dina fiender och utvecklas från bytesdjur till toppkonsument medan du omfamnar ditt verkliga syfte. Upptäck en värld av hemligheter Sök igenom lämningarna efter en uråldrig intergalaktisk konflikt som började långt före din ankomst och upptäck nya krafter och förmågor. Använd dem för att färdas genom en främmande värld medan du kämpar mot farliga varelser och muterade monster. Bli toppkonsument Bemästra den böljande striden och kombinera kraftfulla förmågor för att skapa din egen spelstil. Använd olika spelstilar för att vända på steken mot dina fiender i takt med att du konsumerar dem och och utvecklas från bytesdjur till toppkonsument. Omfamna ditt sanna syfte Samarbeta med PUCK och gräv djupare i labyrinterna i en mystisk främmande värld. Ta reda på sanningen bakom din närvaro i denna värld, vad PUCK vill och varför du blev utvald.