FMV Thriller Killer
Dead Reset Instängd i en skrämmande dödsloop blir kirurgen Cole Mason kidnappad och förs till en undervattensanläggning, tvingad att operera en patient för att utvinna en parasitisk skräck under utveckling. Dead Reset är en bloddränkt interaktiv skräck där varje död för dig närmare sanningen. The Isle Tide Hotel En frånvarande far måste rädda sin tonårsdotter från en eklektisk kult innan deras sista natt på The Isle Tide Hotel. Spelarna undersöker de märkliga händelser som utspelar sig för att rädda Eleanor Malone i detta interaktiva live-action-mysteriespel, där varje beslut påverkar berättelsen. The Shapeshifting Detective Shapeshifting Detective är ett supernatural-noir mordmysterie-FMV-spel. Spela som en detektiv och undersök mordet genom att förvandla dig till vilken karaktär som helst. Till och med nästa offer.