FMV Gore
HEART OF THE FOREST Under en ödesdiger vandring genom Schwarzwald hamnar en brokig grupp studenter under inflytandet av en hämndlysten ande som är fångad djupt inne i skogen. Nu måste de kämpa för sin överlevnad samtidigt som de försöker undkomma dess korrumperande inflytande. DEAD RESET Instängd i en skrämmande dödsloop blir kirurgen Cole Mason kidnappad och förs till en undervattensanläggning, tvingad att operera en patient för att utvinna en parasitisk skräck under utveckling. Dead Reset är en bloddränkt interaktiv skräck där varje död för dig närmare sanningen. BLOODSHORE Bloodshore är en interaktiv actionfilm om en TV-sänd avgörande strid mellan högprofilerade streamers, underhållare och dödsdömda fångar. Du kontrollerar Nicks öde – en sliten skådespelare som kämpar för ett livsförändrande pengapris. THE BUNKER Bunkern är helt och hållet en live-action upplevelse, filmad på plats i en nedlagd kärnbunker tillhörig regeringen med en intrig skapad av författarna bakom The Witcher, SOMA och Broken Sword. Med-verkande otroliga skådespelare som Adam Brown (The Hobbit), Sarah Greene (Penny Dreadful) OCH Grahame Fox (Game of Thrones). THE COMPLEX Efter en stor biovapenattack på London befinner sig två forskare sig i ett avlåst laboratorium med tid och luft, slut. Med din egen-äventyrsstil spelspel, kommer dina handlingar och din relation med andra karaktärer att leda dig till en av åtta ansträngande avslut.