The Ultimate FMV Bundle 2
Wales Interactive is proud to offer the ultimate bundle for their very best FMV games! Featuring Night Book, Who Pressed Mute on Uncle Marcus? Bloodshore, Five Dates and I Saw Black Clouds in one bundle! NIGHT BOOK Night Book är en interaktiv thriller om en webbaserad tolk som luras till att läsa en gammal bok som tillkallar en demon till hennes hem. WHO PRESSED MUTE ON UNCLE MARCUS? En excentrisk FMV-mordgåta med en twist: någon har försökt att mörda farbror Marcus. Upptäck sanningen i den årliga familjequizen och försök att rädda honom innan det är för sent. BLOODSHORE Bloodshore är en interaktiv actionfilm om en TV-sänd avgörande strid mellan högprofilerade streamers, underhållare och dödsdömda fångar. Du kontrollerar Nicks öde – en sliten skådespelare som kämpar för ett livsförändrande pengapris. FIVE DATES Vinny, en millennial från London, blir för första gången medlem på en dejtingapp medan han lever i lockdown på grund av coronaviruspandemin. Med fem potentiella kvinnliga matchningar måste Vinny samla mod för att videodejta personer som har helt olika personligheter, med bland annat Mandip Gill (Doctor Who) och Georgia Hirst (Vikings) i huvudrollerna. I SAW BLACK CLOUDS Efter en nära väns oväntade död återvänder Kristina till sin hemstad i sökandet efter svar, och avslöjar där en rad mörka hemligheter. I Saw Black Clouds är en interaktiv psykologisk thriller med övernaturliga element och en förgrenande berättelse. Already have one FMV but not the other? With this bundle, pay nothing on the game you already own but still receive discount on the other!