Death Match Love Comedy!
Kärleksförklaringar med explosiva konsekvenser! Från skaparna av Raging Loop kommer en vild åktur i form av en visuell roman, fylld av slapstick-komedi, ockulta upplevelser och romantik! Förstaårseleven Kei Yagi ska just få en kärleksförklaring från inte bara en, utan två klasskamrater, när han plötsligt exploderar! Även om denna första händelse var en illusion, upptäcker han att han råkat ut för en mystisk förbannelse. Det innebär att nästa gång han får en kärleksförklaring kommer han att explodera och dö på riktigt! Varför har Kei drabbats av en förbannelse, och vem ligger bakom? Medan han kämpar för att lösa mysteriet med sina skolkamrater vid sin sida måste han dessutom undvika den överväldigande kärleken från kvinnorna runt omkring honom, som verkar ha blivit helt galna! Kan Kei överleva eller kommer han att ge efter för sitt explosiva öde?