All The Words She Wrote
Takaoka Mayo är en tjugofyraårig kvinna utan några livsplaner, men hon har en passion: nämligen Prinsessan Luluna från den populära lättromansserien, Elf Forest. Mayo är nöjd med att beundra sin favoritkaraktär på avstånd, tills hon får en otrolig möjlighet. Elf Forests mystiska författare söker en hushållerska! Den tillbakadragna kvinnan heter Komikado Hijiri, och snart finner Mayo sig bo under Hijiris tak. Tvärt emot Mayos föreställningar är Tsuchimi Rui inte en medelålders man, utan en ung kvinna bara några år äldre än hon själv: en tillbakadragen, tafatt eremit som, trots att hon är under fem fot lång, har en vass tunga och en knivskarp personlighet. När Mayo blir mer fäst vid Hijiri börjar hon undra: vem bryr hon sig egentligen om? Prinsessan Luluna, eller författaren som skapade henne? Funktioner * 100 000 ord text (ungefär 4–6 timmars läsning) * En linjär berättelse utan val/grenar * Detaljerad karaktärs- och bakgrundskonst * Ett originalsoundtrack * En kort, vresig författare * En söt lesbisk kärlekshistoria * Ett lyckligt slut!