Vampire Therapist
Vägled vampyrer genom århundraden av känslomässigt bagage, decennier av vanföreställningar och enstaka anfall av självförakt med riktiga kognitiva beteendeterapikoncept och bli en vampyrterapeut! Även vampyrer behöver en axel att gråta ut mot när det inte räcker med en hals att bita i. HISTORIA Vampire Therapist är ett narrativt äventyr/terapisimulator i stil med What We Do in the Shadows, Young Frankenstein, My Dinner with André och Horrible Histories där du spelar som en reformerad blodsugare som hjälper andra vampyrer att finna inre frid. Det här är inte en typisk visuell roman - med en fantastisk rollista (som Matthew Mercer, Sarah Grayson och Cyrus Nemati) lär Vampire Therapist ut riktiga terapikoncept med en berättelse som utforskar vad det innebär att leva, dö, leva igen och kanske till och med hur man känner sig levande. För även vampyrer förtjänar att älska sig själva. Kliv in i stövlarna på Sam, en reformerad revolverman från Vilda västern som blivit vampyrterapeut. Efter århundraden av blodspillan slår sig Sam ihop med en 3000 år gammal blodsugande mentor på en stämningsfull tysk nattklubb för att guida andra vampyrer genom vändningarna i deras odödliga existens - och ge dem en chans att acceptera sig själva i en värld som känns allt mer främmande. FUNKTIONER 1. Verkliga terapikoncept: Du kommer att lära dig och tillämpa verkliga kognitiva beteendeterapikoncept som godkänts av licensierade terapeuter. Genom att utmana klientuttalanden som innehåller "kognitiva förvrängningar" hjälper du vampyrer att se var deras tankar inte stämmer överens med verkligheten. 2. En komisk titt genom historien: Möt känslomässigt skadade vampyrer från antikens Grekland, renässansens Italien, Tudor England och bronsåldern. 3. En stjärnspäckad röstcast: Med Matthew Mercer (Critical Role, Baldur's Gate 3), Francesca Meaux (Hades), Sarah Grayson (Gone Home, Hades II), Kylie Clark och spelets skapare Cyrus Nemati (Hades, Pyre). 4. Unik miljö: Vampire Therapist förenar mysig självrannsakan med en mörk europeisk goth-vibe. Faktum är att alltihop utspelar sig på en gothklubb i Tyskland fylld med villiga halsar att bita i. 5. Minispel: Lär dig mindfulness-meditation, bita sexiga nackar på ett säkert sätt och med samtycke OBS: Spelet behandlar mogna och utmanande teman som inte är för den som är svag i hjärtat.