Det ultimata Sonic-paketet
Hoppa in i Sonics universum med det ultimata Sonic-paketet. Upplev tre actionfyllda spel i ett – ett klassiskt 2D-plattformsspel, ett modernt 3D-äventyr eller ett fartfyllt racingspel. Sonic Mania – Den ultimata hyllningen av det förflutna och framtiden. Ett helt nytt äventyr med Sonic, Tails och Knuckles fullt av unika bossar, rullande 2D-landskap och roliga klassiska spelfunktioner. Sonic Forces – Upplev fartfylld action med tre unika spelstilar: Besegra fiender med blixtrande fart som Modern Sonic, ta dig förbi farliga plattformar som Classic Sonic och skapa din egen anpassade hjälte. Team Sonic Racing – De bästa delarna av arkadspel och snabb tävlingsracing. Möt dina vänner i intensiv flerspelarracing, tävla tillsammans i fantastiska världar och samarbeta som ett team genom att dela kraft- och hastighetsökningar. Skapa din egen tävlingsstil – välj mellan tre distinkta karaktärstyper och lås upp spelförändrande anpassningsalternativ för fordonen anpassade till din spelstil.