Sonic Mania
Upplev den ultimata hyllningen av dåtid och nutid i Sonic Mania, ett helt nytt 2D-baserat Sonicäventyr som flyter på i 60 FPS med fantastisk retrografik i HD. Flera spelbara karaktärer ger dig möjlighet att springa otroligt snabbt med Sonic, flyga med Tails, eller krossa tuffa hinder med Knuckles råa styrka. Du kan återuppleva Sonic från förr med en spännande ny twist på klassiska zoner medan du slåss mot nya bossar och Dr. Eggmans ondskefulla robotarmé. Tävla mot andra spelare i Competition Mode eller samarbeta med en vän i Co-Op Mode. Sonic Mania utvecklades av Christian Whitehead, Headcannon, och PagodaWest Games i samarbete med Sonic Team. Välkommen till Sonic Mania!