SUPER BOMBERMAN COLLECTION
Battlespelserien SUPER BOMBERMAN finns nu som en kollektion med totalt sju titlar med tolv versioner i Japan, Europa och USA, inklusive de efterlängtade lokaliserade versionerna av de ännu inte utgivna SUPER BOMBERMAN 4 och 5! De inkluderar Boss Rush-läge, en kamp mot klockan och alla bossar i varje titel, supportfunktioner, bibliotek och mer! 【Inkluderade titlar】 ① SUPER BOMBERMAN [Japansk version/amerikansk version/europeisk version] Mr. Karat, den onde makthungrige tyrannen, och vetenskapsmannen Dr. Mukk! Besegra robotarmén de leder och omintetgör deras ambitioner! ② SUPER BOMBERMAN 2 [Japansk version/amerikanska version/europeisk version] Vår Bomberman har tillfångatagits av den plötsliga ankomsten av den ondskefulla Bombarkvintetten. För fredens skull på jorden, och sitt eget öde, måste han konfrontera dem! ③ SUPER BOMBERMAN 3 [Japansk version/europeisk version] Den ondskefulla Professor Bugler har återupprättat de ondskefulla Fem lömska bombarna, som en gång besegrats av Bomberman, och har påbörjar sin marsch mot kosmisk erövring. ④ SUPER BOMBERMAN 4 [Japanansk version (engelsk version tillgänglig)] Bomberman har transporterats till olika eror av de Fyra bombarkungarna. Vilket är deras syfte? Och vad är den mystiska varelsen som lurar i skuggorna? ⑤ SUPER BOMBERMAN 5 [Japanska version (engelsk lokaliserad version tillgänglig)] En mystisk man som kallar sig själv för Kejsaren av en annan värld, Terrorin. Han har släppt åtta ”Ondskefulle bombare” från fängelset och börjar en invasion med dem som sina underordnade. ⑥ Bomberman [Japansk version] Jubileumsverket som la grunden till serien. Erövra alla 50 faser! ⑦ Bomberman II [Japansk version] Bombermans efterföljare. Verket som implementerade versus-spelande. 【Supportfunktioner, hjälpsamma funktioner och nya lägen】 ”Boss Rush” Ett utmaningsläge där du strider mot bossar från varje spel i följd mot klockan! ”Spara/Ladda när som helst” Spara eller ladda ditt spel när som helst under spelets gång ”Spola tillbaka-funktioner” En praktisk funktion som låter dig spola tillbaka och försöka igen när som helst ”Skärmfilterfunktions” Justera resolutionen eller tillämpa skärmfilter för att spela med dina föredragna visuella inställningar ”BOMB Radio” Lyssna på originalsoundtracken från varje titel. Du kan även skapa dina egna spellistor. ”Galleri” Bläddra bland bildkonsten och utvecklingsmaterialen. Över 200 artiklar totalt!