Behaviour Interactive Inc.Action och äventyr
Dead by Daylights 10-årsutgåva är här, och det finns inget bättre tillfälle att dra igång ännu ett årtionde av skräck, action och flerspelarspänning. Den här fullproppade utgåvan har 5 mördare och 5 överlevare, och är det perfekta stället att påbörja resan in i dimman. Mördare Ghostface Deathslinger Oni Unknown Knight Överlevare Sable Ward Mikaela Reid Yui Kimura Vittorio Toscano Zarina Kassir + 6 DLC+exklusiva föremål.