Chorus
Spela som Nara på ett uppdrag att störta den mörka sekten som skapade henne. Släpp lös förödande vapen och fantastiska förmågor i ett äventyr som utvecklar den klassiska rymdskjutaren. Utforska uråldriga tempel, utkämpa spännande strider i nollgravitation och ta dig bortom verkligheten med Forsaken, Naras rymdskepp. EN RESA OM FÖRSONING – Följ Nara när hon gör upp med sitt förflutna. Res genom galaxen och bortom verklighetens gränser för att ena motståndsstyrkorna mot Cirkeln och dess ledare, den stora profeten. TA DIG BORTOM TOMHETEN – Ge dig ut i ett nytt, mörkt universum, fullt av mysterier och konflikter. Utforska storslagna platser som enorma rymdstationer och märkliga existensplan. Utkämpa spännande strider i nollgravitation, från storslagna rymdmiljöer till tajta kristallfyllda korridorer. Chorus blandar utforskning i rymden med frenetisk action. EN PILOT, ETT SKEPP OCH ETT LEVANDE VAPEN – Skaffa kraftfulla och unika vapen och uppgraderingar. Bemästra ditt skepps driftmekanik och dödliga förmågor, bland annat dess sjätte sinne, teleportering och psykokinesi, för att besegra enorma horder av fiender och slå ut gigantiska slagskepp. Skapa kedjeattacker för att bli det ultimata vapnet.