The Elder Armor Skin
Elder representerar Naras militära förflutna. Det glänser praktfullt i guld och lila och får endast användas av de allra främsta medlemmarna i Cirkeln. Det här kosmetiska paketet kan användas på Forsaken och alla tre startvapen: gatlingkulsprutan, raketkastaren och laserkanonen.