Bloody Shooters Bundle
Det här paketet innehåller BUTCHER och Lichtspeer: Double Speer Edition. BUTCHER är en hektisk 2D-skjutare och ett bloddrypande kärleksbrev till genrens kultklassiker. Du styr en cyborg programmerad att utrota de sista spåren av mänskligheten, och ditt enda syfte är att, tja, utplåna allt som rör sig. LICHTSPEER är en action-arkad-spjutkastar-simulator baserad i en forntida germansk framtid. Dånande samarbetsläge för 2 spelare ingår! Greppa ljusspjutet, bli en germonaut och res över platser från germanska myter. Överlev med stil och utöka dina krafter för att slåss för de allsmäktiga gudarnas ära och underhållning. SIKTA. SKJUT. DÖDA. DÖ. LJUSGUDARNA KRÄVER DET. Detta är LICHTSPEER.