NanoApostle
Djupt inne i hjärtat av en skum forskningsanläggning, blir Anita, en flicka som skapats på experimentell väg, implanterad med den medvetna nanomekaniska organismen känd som ”Apostle”. Tillsammans med sina nanitallierade måste Anita besegra en rad farliga biologiska vapenprototyper medan hon söker efter ett sätt att bryta sig ut ur sitt mardrömslika fängelse.