SOEDESCOFamilj och barn
Magical Bakery: Magical Bakery är ett matlagnings- och managementspel för en spelare som utspelar sig i ett förtrollat bageri som säljer sötsaker och bakelser – med och utan magiska effecter! Utforska ett liv fyllt av magi, utmaningar och lyckan i att skapa förtrollade bakverk som får dina kunder att återvända gång på gång. Bli den ultimata magiska bagaren och bevisa att du är värd att ärva det magiska bageriet! Lemon Cake: Bageriet kanske inledningsvis ser ut att vara trasigt, förvuxet och till och med hemsökt, men oroa dig inte! Du kan med tiden reparera, möblera och dekorera alla rum i bageriet. Samla honung från bikupan, hämta färsk mjölk direkt från kon och adoptera ett par höns för att kunna använda ägg i dina recept. Du kan även plantera träd och växter för att få tillgång till färsk frukt. Blanda ingredienser för att baka ett stort antal smarriga recept, inklusive bakverk, godis och frysta desserter! Se till att servera dina gäster innan de tappar tålamodet och fyll på fönsterdisplayen för att inte gå miste om en beställning. Ge otåliga gäster en kopp kaffe för att lugna ner dem och bygg ett sött kattcafé som sätter guldkant på allas vardag!