The Coin Game
The Coin Game är ett roligt arkadäventyr på en ö fylld med biljettbaserade spel, knasiga robotar och massor med aktiviteter. Kolla in realistiska arkadhallar med maskiner som inspirerats av moderna favoriter och byt dina biljetter mot priser i olika områden. Gå till Larry's Arcade för att jamma med dockorna Teddy and the Ticket Eaters eller prova UFO Arcades spel med rymdtema, lasergame och gokart. Missa inte inomhusgallerian i 90-talsstil med egen arkad, foodcourt, butiker och till och med en biograf där du kan se dina egna filmer. Se bara upp för hejdukarna, som är stora fans av Teddy och då och då vill utmana dig i en omgång lasergame! Är du sugen på ännu mer äventyr än så kan du ta ett dopp i Lennys äventyrsbad eller visa vad du går för i minigolf och motorbåtsracing på One Eyed Billie's, som har pirattema. Och glöm inte det kringresande tivolit, med över 20 klassiska spel, åkattraktioner och nya priser. I överlevnadsläget får du en utmaning, för här börjar du med bara lite pengar i fickan. Håll ett öga på din hälsa och energi (på ditt armbandsur) genom att äta mat här och var på ön. Jerry's har nyttig mat om du har råd med det, men skräpmat är alltid billigt! Har du slut på pengar? Leta i sopcontainrar, cykla runt och dela ut tidningar på ön eller gå till pantbanken för att sälja priser. Annars har du inget annat val än att be farbror Phil om lite extra veckopeng! Om du bara vill koppla av kan du aktivera födelsedagsläget och leva det ljuva livet med obegränsat med pengar från farbror Phil. Spela hur du vill och ha megakul i arkadhallarna! Fyll magen med läsk och ostbågar och lämna klibbiga fingeravtryck på över 50 olika spel och maskiner. Det finns många sätt att resa runt på ön. Ta bussen, din alldeles egen golfbil, cykel eller mammas skåpbil. Eller promenera för att bränna kalorierna från all snabbmat du just åt i köpcentret. Men var försiktig, för det finns trafik och turister på ön – så det är bäst att undvika vägarna. Är du redo för den ultimata arkadupplevelsen? Innehåll: Över 50 moderna arkadmaskiner. 2 lägen: ett överlevnadsläge samt ett födelsedagsläge, om du vill ta det lugnare. En öppen värld med massor av sidoaktiviteter. Flera coola sätt att ta sig runt på ön.