The Walking Dead: The Complete First Season
En spelserie i fem delar som utspelar sig i samma universum som Robert Kirkmans prisvinnande serie. Spela som Lee Everett, en dömd brottsling som har fått en andra chans i livet i en värld som blivit förstörd av de odöda. Upplev händelser, träffa folk och besök platser som förebådar historien om vicesheriffen Rick Grimes. En specialutformad spelupplevelse - handlingar, val och beslut påverkar hur din historia utspelar sig över hela serien.