Super Monkey Ball: Banana Blitz HD
Håll hårt i bananerna för Super Monkey Ball: Banana Blitz HD rullar din väg! Upplev magin hos en av de mest älskade titlarna i serien, nu remastrad i HD! Ge dig in i Super Monkey Balls fantastiska värld igen och ta tillbaka dina bananer från den utomjordiska rymdpiratkungen, kapten Crabuchin. Rulla genom mer än 100 färggranna banor och utmana familj och vänner i tio av fansens favoritpartyspel! Känner du dig som den snabbaste, mest manövrerbara apan i världen? Testa Time Attack-läget eller det knäckande uthållighetsläget Decathlon! Kan du ta dig in på rankningen?