Monster Prom: XXL
Det är bara tre veckor kvar till skolbalen, du har ingen att gå med och ... du är ett monster. Men det är okej för det är alla på din skola! Det här är inledningen till Monster Prom: XXL – den innehållsfyllda paketversionen av Monster Prom, en tävlingsinriktad datingsimulering för en till fyra spelare som får dig att tänka: Det här trodde jag aldrig att jag skulle gilla! Komplett innehåll Monster Prom: XXL innehåller både DLC:et Second Term samt allt säsongsinnehåll som släppts under spelets tid. Kolla in helt nya karaktärer, nya händelser, hemliga slut och oräkneliga andra möjligheter att utforska ett kärlekskrankt high school-monsters liv! Tävlingsinriktad dating-simulering Inget får hjärtat att klappa som lite tävling. Ställ in siktet på en av dina sötnosar, men om du skulle råka ha samma smak som en av dina kompisar kan du räkna med hårt motstånd. Flerspelarspel från soffan med en till fyra spelare Spela ensam, med någon speciell eller med dina favoritkompisar. Lätt att komma igång och spela Ingen inlärning krävs, men räkna med lek med dina känslor. Hundratals händelser och unika föremål Nå toppen av high school-populäritetens näringskedja genom att delta i hundratals händelser som leder till situationer med över 1000 olika slut. När det blir för jobbigt tar du en sväng förbi affären för att kolla in alla unika föremål som kan komma till pass för en date. Karaktärer som det är lätt att förälska sig i Åtta fullständigt älskvärda klasskamrater väntar på att få träffa dig, så kör igång och lär känna dem och ta reda på vad de gillar. Fantastiskt roligt skrivet I krig och kärlek är allt tillåtet, förutom att kanske ta sig själv på för stort allvar. Genom originell postmodern humor, av Cory O’Brien, Maggie Herskowitz och Julián Quijano, finns det inget som Monster Prom inte driver med, inklusive sig själv. Läcker grafik Du får inte en tråkig stund när du utforskar den vackra världen och alla karaktärer som ritats av Arthur Tien. Valfrihet I Monster Prom påverkas spelupplevelsen inte av kön eller sexuell läggning. Det är tillräckligt svårt att finna kärlek som det är.