A Little to the Left Seeing Stars DLC Bundle
Detta paket innehåller grundspelet ”A Little to the Left” och DLC-paketet ”Seeing Stars”. A Little to the Left är ett mysigt pusselspel där du ska sortera, stapla och arrangera hushållssaker så att det ser fint ut medan du håller utkik efter en busig katt som har en tendens att skapa kaos. Kolla in detta lekfulla pusselspel med över 100 tillfredsställande röror att städa upp. A Little to the Left: Seeing Stars handlar om flera lösningar. Samla upp till 100 stjärnor när du upptäcker logiken bakom en mängd olika sätt att städa upp i huset. Vik, flaxa, krossa, sätt ihop, fäst, studsa, stapla, knäpp och mosa dig kärleksfullt genom ett stort utbud av nya interaktiva föremål. Njut av totalt 38 nya nivåer som är fyllda med både enkla lösningar och mer utmanande pussel. Det finns även några extra söta besökare som dyker upp.