Hatsune Miku Logic Paint S+
Hatsune Miku Logic Paint S+ kommer till Microsoft Store! Denna nya och förbättrade version av Hatsune Miku Logic Paint S kommer fullpackad med nytt innehåll! Samarbeta med Miku och andra Piapro-karaktärer och lös unika pussel! Nytt innehåll i Hatsune Miku Logic Paint S+ Flera nya pussel utöver de som redan fanns i det förra spelet! Förutom de vanliga pusslen och de nya illustrationsbaserade specialpusslen kan du nu uppdatera utseendet för samtliga Piapro-karaktärer och till och med inreda ditt rum hur du vill. ◇Sätt dina pussellösningsfärdigheter på prov med mer än dubbelt så mycket innehåll som i det förra spelet, inklusive mer än 1 000 nya pussel! Se om du har vad som krävs för att lösa 10x10-, 15x15- eller till och 20x20-pussel! När du klarar nivåer med de olika karaktärerna låser du upp nya kläder, saker till ditt rum och vackra konstverk! Utöver de speciella 75x75-pusslen från förra spelet innehåller den här versionen även en ännu mer utmanande 100x100-variant! Mer än 30 illustrationer ritade av olika populära tecknare! ◇Nytt innehåll! Byt karaktärernas kläder och inred ditt rum hur du vill samtidigt som du tar dig an nya pussel med dina favoritkaraktärer! Precis som i förra spelet hejar Miku och de andra Piapro-karaktärerna på dig och hjälper dig att lösa pusslen! Bäst av allt är att du nu kan välja deras kläder och inreda ditt rum! Hitta den perfekta utstyrseln för de olika karaktärerna och inred ditt rum precis hur du vill ha det för att göra din pusselresa så magisk som möjligt! ◇Innehåller speciallåtar som skapats av fans och som officiellt valts ut av Piapro! Spelet innehåller 30 låtar som valts ut bland bidrag som skickats in av fans! Slutför pusseluppdrag och samla ”stjärnor”! Samla tillräckligt många stjärnor för att låsa upp nya låtar! ♪ Du kan lösa pussel samtidigt som du lyssnar på dina favoritlåtar, både på hem- och pusselskärmen! ◇Vad är Hatsune Miku Logic Paint? Använd siffrorna ovanför och till vänster om pusslet som ledtrådar för att lista ut vilken färg du ska använda i de olika rutorna och fyll i illustrationen för att lösa dem! Du kan använda den praktiska ”X”-funktionen för att hålla koll på vilka rutor som du inte ska färglägga. Du kan alltid läsa på om grundreglerna utan att behöva lämna spelet om du behöver friska upp minnet!