Upplev enorm hastighet och uttryck oöverträffad kreativitet med Train Sim World 4! Upptäck den råa känslan av att köra ett varierat utbud av ikoniska rutter och tåg. Lär dig grunderna för att köra en rad dragkrafter i träningscentret innan du tar dig till Kaliforniens räls i USA. Bygg upp ditt självförtroende och bemästra sedan varje maskin. Upplev den rejäla kraften i amerikansk modern diesel! Ta dig an den tuffa terrängen på Antelope Valley Line, mellan Los Angeles stadsbild och Lancasters ökenbuskar i Metrolink F125. STRÖVA FRITT! Välj vilket tåg du vill och kör det var du vill – du har kontroll över hur du kör rutter på ditt sött. Ta ett foto och skapa minnen med FOTOLÄGE och GALLERI. Var kreativ med den uppgraderade SCENARIOPLANERARE och FÄRGDESIGNER. Dela ditt hårda arbete med andra spelare via SKAPARKLUBBEN.