Känn den höga hastighetsspänningen med brittiska resor mellan städer i Train Sim World 4! Kliv ombord på den toppmoderna BR Klass 801 och arbeta snabbt längs den racerbaneliknande East Coast Main Line. Njut av en smak av gods med häftklammer BR Klass 66 och transportera produkter från modern industri med containerplatta på släp. Att hålla tidpunkter är en viktig insats för att förhindra att Azuma-äventyrare eller Midlander-pendlare blir sena. Manövrera genom Midlands, lär dig precisionskonsten och lär känna denna berömda stambanan utantill, från den rekordberömda Stoke Bank till den unika Newark Flat Crossing, lita på signaler och kvickhet för att guida din resa. Tåg med hundratals passagerare och massor av gods ombord är dina att kontrollera. Väck din inre längtan efter fart och tävling över Midlands County gränser i Train Sim World: East Coast Main Line: Peterborough – Doncaster!