Untold Tales S.A.Action och äventyr
Den fullständiga Boti: Byteland Overclocked-upplevelsen och alla fyra DLC-tillägg, digitalt soundtrack och illustrationsbok, allt i ett. En unik blandning av nostalgi och en fräsch 3D-plattformsupplevelse Boti: Byteland Overclocked kombinerar klassisk 3D-plattformning med ett stänk av innovation. Dubbelhoppa, spring, sväva och glid genom livliga nivåer och upptäck fantastiska kombinationer inspirerade av datorer och teknik. Samarbetsglädje med vänner Njut av den rena glädjen i att spela tillsammans i vårt samarbetsläge. Samarbeta med en vän i din strävan att rädda Byteland och växla smidigt mellan en- och tvåspelarläget. För allt är bättre… TILLSAMMANS! Möt den glada trion Följ med Boti, den älskvärda databotten och hans charmiga följeslagare, Zero och One, på en förtrollande resa för att befria Byteland från buggar, virus och glitchar. Deras charmiga, knäppa dialoger lockar till skratt. Upptäck kreativa spelfunktioner Upplev en snygg twist på klassiska plattformsspel. Känn den fängslande spelmekaniken i kreativa arkadinslag som rytmdrivna rutschkanor, utforska världen och klara utmaningar som aldrig förr. Levande, färgstark värld inspirerad av datorer och teknik Dyk in i Byteland och utforska hemligheterna i en cybervärld som inspirerats av såväl nya som gamla datorer och teknik. Du hittar en uppsjö av samlarobjekt och data som du kan montera ihop och flytta till sina rätta platser i Botis byte-tastiska värld! Alla DLC-tillägg och extramaterial ingår. Skaffa soundtracket och den digitala illustrationsboken tillsammans med alla fyra DLC-tillägg. Få ett speciellt dinoskinn, njut av vintertemagåvor, spela på 3 speciella Halloween-kartor och välj de mest iögonfallande skinn till din svävare.