Yooka-Replaylee
Ge dig ut på ett episkt 3D-plattformsäventyr och samla allt med Yooka och Laylee! Yooka-Replaylee är fullt av nya rörelser, mer berättelse, spännande utmaningar, dolda hemligheter och mer än dubbelt så många samlarobjekt att hitta. Kan du hjälpa dem rädda världens största skatt? Två osannolika skattjägare återberättar historien om sitt största äventyr – hur de kraschade med sitt skepp och hittade universums kanske värdefullaste bok, bara för att se dess sidor stjälas av den giriga kapitalisten Capital B. Häng med på ett knasigt äventyr genom många fantastiska och fantasifulla världar, fulla av färgstarka karaktärer och massor av fina samlarobjekt, och rädda världen! INNEHÅLL: EN NY VERSION AV BERÄTTELSEN – Knasiga överdrifter väntar när Yooka och Laylee återberättar historien om sitt äventyr! Berättelsen berättas med en helt ny presentation i sagoboksstil, med nya sekvenser som introduceras under spelets gång! DUBBELT SÅ MÅNGA UTMANINGAR OCH SIDOR – Nya områden har lagts till. Helt nya utmaningar har tillkommit och gamla har förbättrats eller ersatts helt. Samlarobjekten har flyttats runt på banorna och antalet sidor som finns att hitta har fördubblats! OMGJORD SPELMEKANIK – Karaktärernas rörelser har gjorts om, finslipats och uppgraderats, med helt nya rörelser och kombinationer som skapar en smidig och uttrycksfull plattformsspelupplevelse. Nya kamerafunktioner och förbättringar gör det lättare att hänga med i vad som händer. REXTRO SLÅR TILLBAKA – 2 spel i 1! Spela som Rextro i ett isometriskt plattformsspel och vinn fina belöningar! Hitta dolda arkadspel under äventyret och ta dig an pusslen, plattformarna och plågodjuren han måste övervinna för att själv bli en spelhjälte! NY VALUTA ATT SAMLA – Det här är Q.U.I.D.S! Capital B:s odugliga undersåtar har tappat sina surt förvärvade mynt överallt. Samla Hivory Towers officiella valuta och lägg den i spelvärldens mest älskade intelligenta varuautomat, eller ta dig an en av Coinelius många miniutmaningar! NAVIGERA GENOM VÄRLDEN – De helt nya äventyrsanteckningarna hjälper dig att hitta ALLT i spelet. Du kan hitta bokmärken som hjälper dig snabbfärdas och ser till att du aldrig kommer vilse! Anvädn dina Q.U.I.D.S för att köpa ledtrådar om nya utmaningar – kan du hitta alla 300 magiska sidor? VENDI HAR MYCKET ATT ERBJUDA – Tonikumen är tillbaka med nya smaker! Du kan utrusta flera förbättringar som förändrar upplevelsen för att anpassa och specialisera din spelstil. Och som om inte det vore nog – nu kan du visa upp ditt modesinne! Vendi har nya varor för en modern och moderiktig äventyrare. ETT DRÖMSKT ORKESTERSOUNDTRACK – Originalsoundtracket från de berömda spelkompositörerna David Wise, Grant Kirkhope och Steve Burke återvänder, men som ett vackert arrangerat orkestersoundtrack med nya låtar från Dan Murdoch och Matt Griffin. Nu är det dags att rensa öronen.