Avatar The Last Airbender: Quest for Balance
Team Avatar är tillbaka i detta actionäventyrsspel! Återupplev det episka äventyret från originalserien Avatar: The Last Airbender alltmedan du spelar som Aang och hans vänner och behärskar elementen, utforskar de mest unika platserna från serien, löser utmanande miljöpussel och upplever de mest rörande ögonblicken från Aangs historia.​Spela historien ensam eller med vänner genom spelets unika co-op-läge för två spelare. Acceptera ditt öde och upplev Aangs originaläventyr. Spela om något av de 18 spännande kapitlen när helst du väljer att uppleva dina favoritögonblick från serien. Utforska Avatar-världen och res i de fyra nationerna genom ett äventyr på 18 kapitel för 1–2 spelare i co-op-läge. Spela som 9 ikoniska karaktärer inklusive Aang, Toph, Sokka och Katara. Lås upp mysterierna och navigera de utmanande pusslen genom brytning och de unika förmågorna av vatten, jord, eld och luft. Uppgradera dina förmågor under historiens gång för att släppa lös Avatars fulla potential!