Shape Up Gold Edition
ZAWIERA GRĘ SHAPE UP I PRZEPUSTKĘ SEZONOWĄ SHAPE UP GOLD EDITION zawiera cyfrową kopię gry na konsolę oraz PRZEPUSTKĘ SEZONOWĄ SHAPE UP. Nie masz czasu na siłownię? Masz dość tej samej, nudnej rutyny? SHAPE UP to gra, która udowadnia, że kiedy dobrze się bawisz, osiągasz lepsze wyniki! SHAPE UP zamienia ćwiczenia fizyczne w zaskakujące wyzwania, które sprawią, że ciężka praca zamieni się w ZABAWĘ! Podnoś słonie, biegaj po dachach pędzących pociągów i wybierz się z przysiadu na Księżyc. Serce będzie bić szybciej, a mięśnie na pewno rozbolą, ale świetna zabawa będzie gwarantowana! Dzięki przepustce sezonowej otrzymasz dostęp do wszystkich nowych ćwiczeń i ekskluzywnych wyzwań; kup ją teraz, żeby natychmiast otrzymać (2) ekskluzywne ćwiczenia: Obóz paramilitarny (cel: mięśnie głębokie) i Wypalanie dżungli (cel: nogi), a także dodatkowych 30 dni darmowego dostępu do naszej usługi sieciowej: SHAPE UP COACH. W styczniu 2015 r. otrzymasz (2) nowe czterotygodniowe misje treningowe i ekskluzywną postać KICKASSA, z którą będzie można się zmierzyć. Każdy czterotygodniowy trening całego ciała zawiera walkę z mistrzem i (2) ekskluzywne ćwiczenia. Stań w szranki z Drwalem w konkursie pompek albo udaj się na wybrzeże, by przejść trening kardio z Mistrzem Duchów. Nikt nie gra sam Technologia SHAPE UP rePLAY umożliwia ci nagrywanie ćwiczeń – nie ogranicza się to jednak tylko do twoich osiągnięć: trenerzy personalni, postacie z gier i twoi znajomi mogą grać z tobą, żeby cię motywować, rzucać ci wyzwania i zaskakiwać cię. Szybkie rozwiązanie lub poważne ćwiczenia Wybierz intensywność swoich treningów! Weź udział w wyjątkowych i zabawnych wyzwaniach trwających 90 sekund, żeby szybko spalać tkankę tłuszczową, albo wybierz czterotygodniową misję treningową kardio lub w trybie budowania masy mięśniowej. Zdobywaj punkty za powtórzenia i zmierz się z niecodziennymi bossami, żeby awansować na kolejne poziomy!