Cat From Hell
W tej grze zamieniasz dom babci w kompletną ruinę! Przewracaj bezcenne wazony, drzyj zasłony podczas jej drzemki i wybijaj rodzinne pamiątki w niebyt! Jedz ryby z akwarium, tłucz doniczki, rzucaj przypadkowymi przedmiotami po pokoju – symulator kota pozwala ci na wszystko. Drap dywany, kanapy i wszystkie meble w zasięgu wzroku, eksplorując pokoje pełne przedmiotów do zniszczenia. Każda podrapana sofa i potłuczony talerz zwiększają narastającą złość babci. Ile chaosu uda ci się wywołać, zanim wybuchnie? Funkcje: ★ Salonowa demolka: niszcz w pełni interaktywne otoczenie ★ Dynamiczny system złości: reakcje babci eskalują od zirytowania do całkowitego szału ★ Zero zasad, sama zabawa: piaskownica dla bezwstydnych figli ★ Prosta, zabawna i wciągająca rozgrywka Zagraj w Cat From Hell już teraz i rozpocznij swoją karierę jako najbardziej psotny kot na świecie!