DIY Fashion Star: Complete Edition
Masz nudną starą bluzkę? Przerób, wystylizuj i ozdób ją – a kilkoma trikami krawieckimi zmień w modny top! Zaraz zachwycisz świat swoimi fantastycznie stylowymi umiejętnościami DIY w projektowaniu mody i zafundujesz obserwatorom wyjątkową metamorfozę lalki. Daj się ponieść kreatywności przy superfajnych projektach ubierania lalek. Użyj wyobraźni projektantki i zamień zwyczajne ubrania w „OMG!” stylowe kreacje DIY! Funkcje: - Realizuj świetne projekty DIY w modzie/dress-up. Zamieniaj nudne stare ciuchy w nowe, stylowe zestawy! - Przeprojektuj nowe ubrania i ozdób je nowymi naszywkami oraz akcesoriami! - Wycinaj wykroje, przyszywaj ozdoby i dodawaj kolorowe akcenty do swoich projektów! Uwolnij wewnętrzną fashionistkę! - Nadaj lalce niepowtarzalny wygląd dzięki nowym, stylowym fryzurom i nowej opcji malowania twarzy! - Prowadź własne domowe studio mody DIY i nagrywaj filmiki ze swoimi lalkowymi kreacjami, by zyskiwać obserwatorów. Zostań słynną super-stylistką! - Rób zdjęcia lalki w twoich strojach DIY i rywalizuj w konkursach selfie z innymi twórcami! - Zafunduj lalce oszałamiającą, słodką metamorfozę, by w twoich ubraniach DIY wyglądała jeszcze piękniej! - Odmień styl lalki 20 nowymi, zachwycającymi ubraniami, które dodadzą jej blasku! Rób selfie w nowych ciuchach DIY i startuj w konkursach! Prowadź własny kanał projektantki mody i publikuj filmy ze stylizacjami DIY, by zdobyć ogromną bazę fanów! Dla wszystkich miłośników gier DIY — uwolnij kreatywność i zanurz się w świecie stylizacji inspirowanych ubieraniem lalek!